Stubička ulica 523
10298 Donja Bistra
Pon-Pet: 08h - 16h
Subota: Zatvoreno
Pauza od 12 do 13
10298 Donja Bistra
Subota: Zatvoreno
Pauza od 12 do 13
Husqvarna i Jonsered imaju u svijetu jedan od najsveobuhvatnijih programa šišača trave (trimera) te čistača šikara i šuma. Bilo da trebate samo stroj kojim ćete pošišati dijelove oko ograde i drveća koje ne možete dosegnuti klasičnom kosilicom, bilo za održavanje okućnice, voćnjaka i vinograda, za gusto raslinje i šikaru, ili čak za obaranje mladog drveća – uvijek možete izabrati prikladan stroj.
Tradicionalna švedska kvaliteta, briga za okoliš i korisnika vidljivi u svakom detalju jamstvo su da ćete pronaći pravog partnera u poslu za dugi niz godina. Ukoliko niste sigurni što izabrati – javite nam se i vrlo rado ćemo vas savjetovati i predložiti za vaše potrebe optimalan model. Naše iskustvo dulje od 20 godina i uska specijalizacija u ovom području olakšat će vam odabir dobrim savjetom i preporukom.
X-Torq tehnologija smanjuje količinu štetnih ispušnih plinova i do 75% uz uštedu goriva 20% u odnosu na klasičnu dvotaktnu tehnologiju. Više nema potrebe tjerati stroj u visoku turažu kod gustog raslinja jer će ga zbog velikog zakretnog momenta i kod niskih okretaja bez problema svladati. Pri nižim okretajima i buka je znatno manja – osobina koju će i vaši susjedi itekako cijeniti.


Kromirana stijenka cilindra, kovana klipnjača i trodjelna radilica osiguravaju izdržljivost i dugotrajnost i uz najveća opterećenja. Kućište motora napravljeno je od lijevanog aluminija za veliku čvrstoću uz malu težinu. Višestoljetna švedska tradicija vrhunske metalne industrije samo je dodatni jamac navedenom.
Podešavanjem naramenica moguće je postići optimalan položaj trimera u radu bez obzira na nagib i konfiguraciju terena. Ispravan položaj pri radu doprinijet će znatno manjem umaranju.


Sustav ručki amortizerima je izoliran od cijevi i motora koji su izvori vibracija u radu tako da se i nakon dugotrajnih poslova s trimerom ili čistačem šikare ne javljaju neugodni trnci u rukama.
Servis i popravak motornih pila, rotacijskih kosilica i trimera za travu, ridera, traktorskih kosilica te drugih strojeva i opreme za uređenje okoliša. Izmjena ulja u motoru, čišćenje ili izmjena filtera zraka, brušenje i oštrenje lanaca i noževa, ispuhivanje piljevine i drugih prljavština. Zamjena filtera goriva i svijećice prema potrebi.
Održavajte svoje strojeve zdravima i spremnima za rad!
Modeli s dvodjelnom rastavljivom osovinom osim izuzetne praktičnosti prilikom transporta i skladištenja mogu kombinirati priključke za različite namjene – glavu s flaksom, nož, škare za živicu,obrezivač grana, četku za metenje ili kopačicu.


Čistači šikare za prijenos snage od motora do rezne opreme koriste čeličnu osovinu koja osigurava da se i najteži radni zadaci obave s lakoćom i pouzdano.
Smart start opružni sustav na startnom mehanizmu znatno smanjuje otpor prilikom pokretanja motora pa se on pali s lakoćom.


Prekidač se nakon gašenja stroja sam vraća u položaj za paljenje – više nema mogućnosti da ćete prilikom startanja sami to zaboraviti i zaliti svjećicu.

























Za svaki dvotaktni stroj korištenje kvalitetne mješavine je osnovni preduvjet za dugo trajanje motora. Pod kvalitetnom mješavinom podrazumijevamo onu koja je napravljena s uljem za zrakom hlađene dvotaktne motore provjerenog proizvođača u omjeru kojeg sam proizvođač preporuča i gorivom koje nije stajalo dulje od 30-ak dana. Također je bitno i da napravljana mješavina ne stoji dulje od navedenih 30-ak dana (samo ulje u dobro začepljenoj ambalaži može stajati dulje). Što se tiče samog omjera miješanja ulja i benzina, danas većina renomiranih svjetskih proizvođača ulja za ovu vrstu strojeva navodi omjer 2% (1 decilitar ulja miješati s 5 litara benzina), dok je kod nekih starijih vrsta mineralnih ulja taj omjer bio i 4%. Omjera kojeg navodi proizvođač samog ulja treba se pridržavati. U svakom slučaju preporučamo korištenje novijih polusintetičkih ili sintetičkih ulja s kojima je u pravilu omjer 2%. Iako neki korisnici rezoniraju da ‘od viška glava ne boli’ u praksi se pokazalo da se tolerira malo veći postotak od onog kojeg proizvođač preporuča. Ako se u benzin stavi puno veći postotak od preporučenog to može dovesti do lošeg izgaranja smjese i većih kvarova u motoru jednako kao i premali omjer. Polusintetičko ulje Husqvarna LS+ i sasvim sintetičko XP Synthetic koja su oba 2-postotna zadovoljavaju apsolutno sve Husqvarnine i Jonseredove strojeve pogonjene mješavinom i osim što osiguravaju odlično podmazivanje, ono što je također vrlo bitno je da sadrže specifične aditive koji sprječavaju stvaranje krute gareži na čelu klipa, stvaraju malo dima u ispušnim plinovima i osiguravaju odlično čišćenje rasplinjača samim korištenjem takvog goriva. U našoj dugogodišnjoj praksi održavanja te vrste strojeva pokazalo se da najmanje troškove održavanja imaju korisnici koji koriste upravo ta ulja.
Jonsered CC2235 bio bi Vam izvrstan odabir za posao koji njime namjeravate obavljati i zbog vrlo robusne izvedbe i zbog serijske rezne opreme koja obuhvaća i glavu flaksa i trokraki nož i kružnu pilu s kojima biste bez problema održavali takav teren uz rub šume, gdje sasvim sigurno osim šišanja trave povremeno niknu i mladice drvenaste stabljike. Flaks preporučljiv za korištenje s navedenim modelom je od 2.7 mm koji je dovoljnog promjera da ne puca lako, a ne predstavlja veliko opterećenje za stroj i ima oštar rez što kod flakseva još većeg promjera više nije slučaj.
Za zimsku pauzu, kao i za svaki trimer i dvotaktni motor općenito bilo bi dobro da izlijete gorivo sasvim te čak upalite stroj da doslovno potroši gorivo iz rasplinjača do zadnje kapi i ugasi se. Time ćete produljiti vijek trajanja membrana. U proljeće napraviti svježu mješavinu i to je to – neko posebno konzerviranje motora nije potrebno. Od ostalih stvari bilo bi dobro provjeriti filter zraka i očistiti ga ako je prašnjav – u vašem slučaju budući je on od filca najbolje ga je ispuhati. Također, kako vaš trimer ima zakrivljenu cijev bilo bi dobro prije početka sljedeće sezone podmazati sajlu pogona.
Oznake FR za Husqvarnine čistače odnose se na modele koji imaju nešto kraće cijevi u odnosu na Rx modele te su zbog toga naročito podesni za rad s kružnom pilom. Pužni zglob im je isti. Novi model 345FR u odnosu na stari 343FR ima nešto jači motor (2.1kW umjesto 2kW) dok je duljina cijevi jednaka. Za sada je u Hrvatskoj u ponudi samo model 343FR dok će novi model 345FR vjerujemo biti predstavljen za sljedeću sezonu.